Some People Just Need To Stop Thinking About Everything They Do And Just Do It

*
Torsdag var det den 7 juni...
Fredag, var det inga lektioner. Vilket resulterade i att jag sov länge och bara chillade hemma, tittade  filmen the lucky one. Vi skulle egentligen ha åkt till Kolmården, men det blev inte så...
*
Lördagen var lika seg den, tittade på bb-finalen (repris), några avsnitt Alcatraz, pretty little liars och filmen The hunger games. Sedan åkte jag och pappa in till stan för att möta upp resten av familjen, vi käka middag ute innan vi åkte hem igen. När jag kom hem gick jag över till Gabbe, vi snackade lite innan vi tittade på yttligare två filmer innan jag gick hem och sov.
*
Söndag idag då, har man sett några filmer idag då? Jajjemän, bara tre stycken ;) Började med filmen Projeckt X - hemmafesten, ganska bra film om man inte orkar bry sig egentligen :P sedan blev det filmen The roommate, som jag har velat se länge. Den var ganska grym faktiskt :) Första gången jag ser Cam Gigandet spela snäll i en hel film, han var faktiskt jäkligt bra som beskyddande pojkvän :P
Sen blev det middag, snordropparsoppa, som Bess kallade det :P Innan jag startade filmen Red riding hood, även den jäkligt bra, sjukt fin film som jag rekomenderar alla att se ;)
I morrn blir det dags för skola igen då, bara en lektion. Känns ganska ovärt, men sista dagen innan lovet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0