Jag kanske inte har finaste rumpan eller största brösten, jag kanske inte har ett vackert leende eller speciella ögon. Jag är inte perfekt, men det är inte du heller

*
*
*
*
Måndag åkte till skolan för att ha tyska, men den lektionen blev frivilligt betygssamtal. Fick ett B i tyska, motsvarar MVG så blev fett glad :) Sedan satt jag och snackade med Mikaela, Pedersen, Helena och Lovisa innan vi gick för att käka lunch. Därefter tog jag bussen hem, även den gången var det en ny buss. Kan ju säga att det inte är varje dag man åker buss som luktar spritt nytt. Iaf så åkte jag hem och tittade lite på filmen Das Boot, en tysk film om andra världskriget. Såg dock inte hela eftersom den är 3 och ½ halv timme lång... Sen skypeade jag ett tag med Ida innan jag lag mig hyfsat tidigt.
*
Tisdag, skolavslutningsdagen. Åkte till skolan, var först av min klass där. Så jag hjälpte Helena att ställa iordning bordet till långbord, när alla hade kommit så blev det sommar musik och fika med saft, bullar, kakor och rån. Allmänt klassmys helt enkelt. Sedan begav vi oss vidare till missionskyrkan för att ha skolavslutning, en del diplom delades ut, lärarna sjöng lite, spelade lite teater och sedan fick även några lärare diplom...
Sen slutade vi strax efter 11, bussen till Smeds skulle inte gå fören kvart över 12. Så jag gick runt med Smeds, Camilla och Isabell. Vi köpte jordgubbar och jag sprang även på Willy och Axel vid St.Pers gallerian och sedan Elias vid staionen. Vi satte oss iaf där och väntade in resten av klassen som skulle hem till Smeds, sedan tog vi bussen hem till henne. Vi käkade och fikade, hade det riktigt trevlig iaf. Sedan tog jag och några andra halv fyra bussen in till stan igen, och jag var väl hemma lite efter halv fem. Då blev det middag innan jag tittade klart på Das Boot, sen blev det lite skype ett tag. Standard...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0