Bestfriends Can Stab You In The Back, And Boys Can Stab You In The Heart, But It's Worse When They Share The Same Knife


*
*
Torsdagen börjades med ekonomi, där fick jag och Lovisa ett diplom "Best of the day" när vi presenterade vårat företag/projekt i måndags. Det var oväntat, vi trodde att några killar skulle få det men det vart ju en bra överraskning. Och självförtroendet för att hålla en redovisning ökade lite :p
Sedan fortsatte vi med engelska, där vi i grupper fick skriva en "bookreport" om boken vi läste för länge sen, den sög tyckte jag. Men det var lika bra att hålla med gruppen så det blev något skrivet. Sedan gick jag och Lovisa för att käka lunch innan vi begav oss upp till skolan igen. Vi satte oss i ett grupprum med varsin dator och bara chillade helt enkelt ;)
Efter det drog naturen igång, min grupp höll våran redovisning om laxodling. Det gick nog ganska bra tror jag, sedan fick vi sluta en timme tidigare. På väg till bussen stöter jag på Daniel, så jag stannade med honom och hans kompis Sara;) Efter ett tag kom även Esther. Sen började det regna lite så jag gick till bussen och åkte hem för att skriva på sista arbetet i ettan.
Det tog lite tid att skriva, men tillslut vart jag klar :) det kändes grymt skönt att ha gjort allt, inga mer läxor kvar :)
*
fredagen åkte jag till Carro runt fem, hon hade lite "kalas"/tjejmiddag. Det var trevligt det, och såklart hade hon lite tävlingar. När det bara var fyra kvar, jag, Josse, Alicia och Carro själv drog vi en runda med andra ord, det var riktigt roligt. t.ex. Pensionärer på promenad = antikrundan...
Vid elva tog jag moppen från Carro och stannade till hos Daniel för att lämna hans solbriller, dock stannade jag ju kvar där ett tag. Ruben var oxå där så det var ju kul att träffa honom oxå. Men tillslut kände jag att klockan började bli lite mycket, så fem över tolv åkte jag från finaste Daniel. Han är min bästa killkompis den där filuren ;)
När jag kom hem sen så tittade jag på filmen Remember me samtidigt som jag skypeade ett tag med Ida och Pheko innan jag tog kvällen ;)
*
Idag, lördag, blev jag väckt av mamma tio över nio. Då drog hon och Linnea till bussen,  strax innan tio gick jag upp ur sängen och drog fram dammsugaren. Har nu dammsugit hela huset och tittat på bb från i går, Camilla och Amandus kärleksförklaringar ass, jag dör, så jäkla gulliga dom är!! Dock så fattar jag inte varför Annica fortfarande kan gilla Marcelo :o men ingen av dom har ju varit helt ärliga så... Men egentligen bryr jag mig inte så mycket längre, jag hade Annica som favorit ett tag, men när det kom fram att hon inte varit helt ärlig tycker jag verkligen inte hon ska vinna...
Vad händer idag då? Inte mycket, ska väl kanske titta på någon film i det här vädret. Det regnar och blåser som satan, hoppas det inte blir strömavbrott nu bara, då finns det inte mycket att göra:P
Idag är det även den 2 juni, tänk att det är ett år sedan jag träffade människan för första gången. Rätt fashinerande att det har gått ett år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0