En oväntad eftermiddag med två härliga grabb's :P

Idag efter mitt möte med Josefin så kommer jag ut på MP-ytan där Wille och hans kompis sitter och tittar på film på projektorn och jag blev tillsagd att stanna ett litet tag, när filmen var slut så var klockan typ kvart över fyra. Men jag och Willes kompis då, vi stannade kvar ett tag till. Vid fem gick den sista klassen hem, men då började vi typ leka kurragömma :P Lärarna hade möte så när mötet var slut vid sex fick vi inte stanna längre -.- så tio över sex lämnade vi sjuka människor skolan idag :P
Grabbarna hade äcen köpt läsk, chips och godis som dom bjöd på, ett litet för prov inför filmfredagarna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0