I have an attitude, and I know how to use it

Ett tag sen jag uppdaterade igen...
Förra veckan gick riktigt snabbt, hade en hel del läxor och ett prov så det fanns inte riktigt tid.
Men iaf, vi hade dans på idrotten. Killarnas dans var sjukt kul, och Tors rop i slutet, jag trodde jag skulle dö av skratt:P
'
Sen i fredags iaf så packade jag ihop lite saker innan jag drog till gamla rasbomacken för att möta upp lite scouter, vi skulle näligen ut på vinterhajk. Vi hade ju lite skoj och fick reda på en liten hemlis av Karin, sov i vindskydd hela natten innan små scouterna klom på dagen. Jag följde med småscouterna hem sen, hade en lite grejer att göra hemma och jag var inte så taggad på att sova ute en natt till :P
'
På söndagen då slappade jag mest, blev en del avsnitt av 90210, de BB avsnitten jag hade missat o.s.v. Sedan åkte vi in till stan och käkade pizza på appadana ;) När vi väl kom hem sen så hade mamma varit och hämtat en liten sak så jag tittade lite på den innan det blev BB och kväll.
'
Idag börjar jag kvart i två för tyska lektionen är inställd, pretty nice :)
Best Boys ever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0