If diamonds are a girl's best friend and a dog is a man's best friend, who really is the dumber sex?

'
Veckan rullar då på :P
I tisdags var jag som sagt ledig :) Men jag och Emelie satt och pluggade flera timmar. Blev klar med en hel del läxor, vilket kändes vääääldigt skönt :) Vi tittade även på en film som hette trust, där av en anledning till att jag inte pratar med folk jag inte känner på internet, och att jag inte accepterar folk på facebook som jag inte känner. En film som bordes visa i skolor så barn lär sig något;)
'
På onsdagen då, började dagen med coachtid innan engelskan. På engelskan fortsatte jag och Tor att jobba om Irland, han är så snäll att jag fick välja land :) Sen blev det en slapp tyska lektion, vi fick titta på två avsnitt av Türkisch för Kristoffer var hemma för vårdabarn :P Där efter blev det matteprov för min del innan jag och Lovisa gick och käkade lunch. Sen mötte vi upp Tess och tog en proppfull buss till fyrishov där vi skulle ha idrott. Men Markus lät oss gå på våga vara egen mässa först eftersom vi var så tidiga, det tog cirkus en timme innan vi gick tillbaka för att ha idrott. Då blev var allt lite kaos för Markus hade dragit, vilket gjorde att vi också åkte hem sen ;) På bussen hem träffade jag finaste syster :) Vi pratade massor på vägen hem, blev även medbjuden på att följa med henne och hennes kompisar till IKEA på fredag. Jag får väl se hur jag gör med det.
När jag sen kom hem iaf så svarade jag på sista ekonomifrågan så häftet blev helt klart:) Det blev även aavsnitt av pretty little liars, det behövdes kan jag säga och avsnittet var lika bra som vanligt:)
'
Idag då, är jag ledig igen :) Har gjort klart naturuppgiften och skrivit klart alla svenska artiklarna :) Har bara att läsa en bok och analysera den kvar nu, vilket jag hoppas på kommer gå snabbt ;) Ska in till skolan vid tre för att ha utvecklingssamtal, ska då fråga fall det skulle vara något problem fall man vill byta skola till hösten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0