My biggest problem is that I belive almost everything I tell myself

Ny vecka nya tag, right?
Den här veckan kommer bli jäkligt slapp ändå. Dagen började med engelska, blir lite lack på en lärare som är förvirrad och ostrukturerad. Fett trött på att Maria alltid håller på så, det får f*n vara nog nu!
Sen så hade vi svenska, inte med Maria tack och lov. Vi fick ha Sebastian ist, han är jäkligt skön. Vi hade iaf en genomgång hur programet publisher funkar, vi ska nämligen använda det till våra tidningar :)
'
Sen blev det en tyska lektion med lite arbete :P I början av lektionen satt jag, Johanna P, Mikaela, Lovisa och Sofia och diskuterade sprutor och opperationer.
Sen blev det lunch med Lovisa och Johanna E innan jag tog bussen hem. Väl hemma började jag beta av mitt läxberg, har hela dagen i morrn på mig oxå. Har nämligen hemstudiedag typ, då ska jag och Emelie plugga tsm:)
'
#Real Zaynster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0