We can't all be heroes. Somebody has to sit on the sides and clap as they go by

I måndags efter skolan träffade jag världens bästa Daniel :D
Sen på tisdagen när jag satt på bussen hem dyker Albin upp på bussen :) det var så länge sen jag träffade honom så vi fick oss en rejäl pratstund på de 20 minuter det tog att åka hem.
'
I onsdags då, började dagen med idrott. Jag, Tess och Lovisa började lära massa danssteg till våran dans. Sen blev det lunch innan det blev en rätt nice tyska lektion med Türkish für anfänger. Sedan blev det matte, Anders hade en genomgång och jag förstår inte alls vad han har snackat om. När ska ledningen lyssna på eleverna och göra något åt det?!  Fett lack jao.
'
Idag då, först blev det företagsekonomi, kändes som vi inte gjorde ett piss men. Sen blev det en snabb lunch innan det blev natur, mitt och Alfons arbete går ju bra iaf tror jag. Har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjorde :D Sen blev det svenska, är nu nästan klar med ekonomi-artikeln. Har bara den och sporten kvar, är nästan klara med båda så det känns skönt. Skrattade även en del på svenskan. Sen åkte jag hem och rensade bland massa papper, en hel hög att slänga nu :P
'
Louis and the other boys always put a smile on my lips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0