Your life, your vocie, your reason to be...

Första veckan rullade på snabbt, idrotten på onsdagen blev inställd för att alla idrottslärare och tvåor skulle på isvaksbad. Låter väldigt kallt, men veckan gick snabbare när idrotten blev inställd.
På torsdagen så hade fyra matteintensivare möte med Lisa för att prata om våran mattelärare som vi typ inte fattar ett piss av, Camilla frågade Lisa fall det bara var våra klass som klagade och hon svarade att det bara var våran klass ja. Och sen när vi kommer ut från mötet kommer Staffan med två tjejer från trean som oxå vill snacka om Anders, när vi alla är på väg till klassrummet till lektion så hör vi att det är fler treor som står och snackar om att Anders är så dålig i korridoren, så det var ju inte alls bara vi som klagade! Vi frågade även fall vi skulle få honom som lärare i nästa mattekurs oxå, det var då inte bestämt sa Lisa. Jo tjena! Nixom, det är klart vi kommer få honom:( Jag tror inet ett piss på vad hon den där Lisa säger, hon har ju ljugit för oss förut om en hel del saker!!
-
Iaf, när vi skulle ha PP på ekonomin skulle vi leka kurragömma på skolan. Det var ändå rätt kul och se när andra i klassen gick in i random klassrum och satte sig ner där för att låtsas vara en i klassen:P Jag typ dör när jag tänker på det.
-
Sen på fredagen var vi 17 pers i klassen för de andra var på Avicii-konserten, på båda PPn och DTn fick vi vara ute i solen och njuta av vårvädret :D Vi fick även sluta lite tidigare så jag hann med tre bussen hem :)
På stationen på morgonen när jag väntade på Lovisa så mötte jag killarna i klassen som var på väg till Stockholm, fick även syn på Daniel Nordberg (Idol 2010, kom 8). Och på ekonomin så ringde även Philip till Alfons som då befann sig i Stockholm och jag höll på dö  av skratt när Helena började fråga hur Alfons mådde(Philip hade på högtalaren) OMG, lätt en nice fredag :D
-
Sen i torsdags har jag levt i ett lyckorus och gått runt med ett fånigt leende på läpparna och hoppat omkring som jag alltid gjorde förr, är det för att våren är här eller för att några av världens bästa killar sjunger så otroligt bra!? Jag antar att det är båda.
Dom är ju så gulliga när dom försöker sjunga Zayns delar (eftersom han har vart hemma på begravning) Och jag typ dog när Louis glömde bort texten, gullisar då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0