Before You Say Something, Stop And Think How You'd Feel If Someone Said It To You


Tisdagen var en rätt soft dag. Började med matte, tränade inför provet som skulle skrivas på eftermiddagen. Sedan blidde det lunch med Lovisa och Magda. Sedan blev det företagsekonomi, min lärare (även coach) hade lovat klassen fika i mer än 4 veckor, så hon tog med oss alla till ICA och bjöd på glass. Det gick på 425 :- för alla, hon är allt bra hon :) Sedan hade vi matte, skrev provet då. Gick inte så bra, men blev iaf godkänd sa Anders. Sen blev det natur och vi tittade på film ;) fick även sluta lite tidigare :)
Sedan åkte jag hem för att ut och springa innan jag tog kvällen
*
Onsdagen började med att jag hade ställt klockan en timme fel... Hann tack och lov med bussen en halvtimme senare än vad jag hade tänkt och kom precis i tid till idrotten. Vi visade upp våran dans och fick även se en annan grupps dans. Dom var grymma ;)
Sedan gick jag och Lovisa till stadsbibblan för att slå ihjäl lite tid, hade nämligen 40 minuter att spendera innan lunchen. Vi käkade sedan lunch tsm innan det blev tyska, mer pratövningar innan ett serie avsnitt :) Därefter blev det matte, rörigt som satan säger jag bara. Sen drog jag upp på plan 3 för att fortsätta jobba på mitt engelska arbete med Tor, innan det sedan blev matte igen.
Efter matten drog jag och Lovisa till Max för att tjocka oss lite :P Sedan gick vi in på New Yorker, dom hade gjort om där :P Sedan gick vi in på Gina där jag köpte en T-shirt jag velat ha länge ;) Bild kommer när jag har mera tid ;) Därefter drog vi omkring innen på HM innan vi drog upp till skolan vid halv sex igen. Det kom typ fyra pers på öppna huset så det fanns inte så mycket att göra, blev mest bara chill med lärarna på MP-ytan på plan 2. Kvart i åtta började vi plocka ihop och sedan fick vi dra :)
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0