Don't Say It Unless You Mean It. And If You Mean It, You Better Be Ready To Prove It

*
torsdags mötte jag Carro på bussen :) Vi gick av vid stationen och satt i solen för att snacka, sedan tog hon bussen vidare till kunskap medans jag sprang ifatt Lovisa så vi gick tsm till Jensen. Väl uppe i skolan blev det företagsekonomi innan det blev lunch, det är nog första lunchen sen jag började på Jensen som jag inte sa specielt mycket. Sedan blev det en natur, ganska mycket skratt på den iaf :P Och skolan slutade med svenska, den lektionen kändes så ovärd men, men.
När jag kom hem käkade jag innan jag satte mig och skrev på engelska arbetet och lite på ekonomin.
Kvällen avslutades sedan med lite skype ;)
Fredag idag då, äntligen!
Skolan var rätt chill, åkte först in till stationen och möte upp Lovisa. När vi sedan hade käkat lunch skulle vi ta oss till skolan, dock vräkte regnet ner så vi var lagom blöta :P Vi fortsatte att jobba med vårat arbete på ekonomilektionen, eftersom det regnade blev det inte ordentlig PP, Helena tog ist med oss ut i trapphuset där vi fick springa hela vägen ner och sedan upp igen. Dom andra elever som vi mötte tittade lite konstigt på oss, men det är man van vid på Jensen eftersom vi gör så mycket skumma saker, t.ex. som att leka kurragömma...
Sedan blev det en kvarts naturlektion, hade DT och sedan gick vi för att titta på treornas projekt arbeten. Det var även en frågesport som skulle besvaras :/ Dom hade en hel del roliga saker, bland annat ett nytt online-system, sällskapsspel och en basutflotte :p Fick även reda på att en kille la ner 1000-1500 kr på typ kosttillskott eller något liknadne, det är ju sinnessjukt!
Vi fick sluta tio miuter- en kvart tidigar, vilket gjorde att jag hann med en buss tidiagre:) träffade även Josse på bussen.
När jag kom hem satte jag mig och jobbade med ekonomiuppgiften, ska snart titta på Secret Circle och sen Vampire Diaries innan det bär av till underbara Siggis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0