I forgive people, but that doesn't mean I trust them...


Fredagskvällen spenderades med Ida i hennes husvagn framför hockey matchen mellan Sverige och Ryssland, sedan gick jag hem och lag mig.
*
Lördagen började med frukost vid elva-halv tolv tiden, sedan räknade jag lite matte innan jag gick till Ida. Vi spelade kort nästan hela dagen med "lill-Jocke", Robin och Jocke. Vi hoppades även på att Tove skulle komma ut eftersom Jörgen skulle spela uppe på bodegan, men hon stannade kvar hemma. Det var ju tråkigt men vi hade nog att göra ändå.
Först satt vi ett tag hos Robin, sedan kom några kompisar till Jocke innan vi oxå drog upp till bodegan. Hände en hel del där, lite små tjafs, tårar, aggression, uthällning av öl och en del annat. Sedan drog vi iaf tillbaka till Robin och var där ett bra tag, jag gick och lag mig vid tre på kvällen/natten.
*
Söndagen började segt, gick sedan till Ida där det blev massa snack och en hel del skratt, precis som det brukar vara. Sedan lite kortspelande med Robin oxå innan Ida skulle åka hem.
Moa och farfar kom sedan ut, så då blev även deras tält uppsatt och grejerna hämtade i förådet. Sedan gick vi upp till Bodegan för att käka där, farfar känner tydligen Dragan så dom pratade en hel del. Fick även en fin liten present av Moa, som ni får se senare. Sedan åkte vi hem, jag gjorde inte så mycket innan jag gick och la mig. Blev även ett tag på skype innan jag somnade.
*
Måndagen började kvart över sex i morse, gjorde mig i ordning innan jag tog bussen till skolan. Hade engelska, svenska och slutade sedan med tyska. När jag kom hem skrev jag mera på mitt ekonomiarbete och blev lite arg när jag hade skickat fel fil från datorn i skolan -.- Men skit samma, får fixa det sen. Nu ska jag fortsätta plugga matte, eftersom nästa vecka har jag nationella både tisdag och onsdag :( och jag vet att det inte kommer bli så mycket pluggande i helgen för att vi ska åka ut i siggis. Där blir det aldrig speciellt mycket läxor gjorda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0