I skolan :p

onsdagen började skolan igen, hade verkligen inte lust men men. Blev en ganska chill dag, först coachtid och sen tyska där vi fick titta på två avsnitt av Türkish Für Anfänger. Den serien är pretty nice asså :P Sen blev det matte med Magda, fattade inte så mycket, men det är väl som vanligt det.
Därefter mötte ja upp Lovisa så vi käkade lunch tillsammans och sedan kom Tess dit å, därefter tog vi bussen till fyrishov och hade idrott. När vi sedan skulle åka buss hem var den grymt full, lite ovanligt. Sedan åkte jag hem och skrev klart ekonomiuppgiften.
*
Idag torsdag började jag dagen med att åka buss in till stan med Emelie, när jag sedan klev av bussen träffade jag Josse och Gustaf. Gustaf har jag inte träffat sen jag skrev moppekörkortsprovet för första gången :P Så det var ju kul att träffa honom :) Skolan började cirkus halv nio med nationella, engelska skriftligt. Hoppas det gick bra, kändes så iaf. Sedan blev det svenska, där vi fick läsa dikter. Kärleksdikter, och sedan skriva egna. Det var bara att bita ihop och skriva, även fast det kändes lite fel.
Sedan blev det lång lunch innan naturkunskapen. Sitter nu kvar i skolan, ska snart gå och möta syster Carro så ja kan få prata av mig lite.
Bjuder på en bild på stället där jag skulle vilja spendera min födelsedag på istället för i skolan :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0