If You Could Read My Mind, I Wonder What You Would Think About Yourself

*
Tisdagen började med lunch tillsammans med Lovisa innan vi gick upp till skolan för att skriva matte nationella, vi fick gå när vi var klara och det kändes som provet gick helt ok. När jag sedan kom hem började jag plugga matte inför nästa nationella, sedan intog jag sängen och skype ;)
*
Onsdagen började med att jag fick åka in till gränby med mina grannar, vi tog sedan bussen ner till stan där jag begav mig upp till skolan. Kände mig ganska nervös inför matten, speciellt eftersom jag, Magda och Elin skulle sitta inne med naturarna och skriva provet. Första delen gick ganska kasst, men sista delen kändes grymt bra :) När jag var klar gick jag ut och satte mig i en av sofforna på MP-ytan, fick mig ett gott skratt när en kille i tvån ramlade av den höga pallen han satt på. Alla skrattade åt honom så, även han själv :p Sedan möte jag upp Lovisa och vi gick för att käka lunch, Magda kom och gjorde oss sälskap ett tag ;)
Sedan tog jag bussen hem, låg i gästrummet och tittade på tv i en timme innan jag lag mig på min säng och sov två timmar. När jag vaknade käkade jag middag och degade resten av kvällen, blev inte så sent på skype heller ;)
*
Torsdag, idag då. Mötte jag finaste Carro på bussen, vi åkte till stadsparken och satt där i 20 minuter och snackade innan jag drog till skolan. Blev klar med power pointen till redovsiningen måndag/tisdag nästa vecka, satt på altan under nästan hela naturkunskapslektionen, väldigt varmt. När vi sedan fick sluta träffade jag finaste syster på bussen igen :)
När jag kom hem gjorde jag inte mycket, var helt slut, är fortfarande. Har skrivit lite på min projektplan, är nästan klar, ska fixa det sista i morrn och sedan ska jag fixa engelskan. Det är inte många dagar kvar i skolan nu och det känns shit skönt :)
I morrn ser det ut som det ska bli väldigt varmt, så jag tänker inviga sommaren med shorts ;) Och antagligen tröjan jag köpte för några veckor sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0