Life Is Too Short To Worry About What Others Think About You, Have Fun And Give Them Something To Talk About



Torsdagen när jag träffade syster Carro på bussen tog det inte lång tid innan jag hade pratat av mig :p Hon är en del av mig som alltid finns där och alltid fyller den tomma delen av mig, jag skulle inte klara mig utan henne, hon är mitt allt <3
Men iaf, när jag kom hem blev det middag innan jag dammsög hela huset och städade ena toan. På min födelsedag! :O Jaja, dagen slutade iaf bra. När jag skulle lägga mig så bad en kompis mig att logga in på skype, så jag gjorde ju det. Vi låg och snackade från tjugo i elva till tjugo över tolv, vilket gjorde att det blev 5 och ½ timmes sömn den natten. Men morgonen efter var jag hur pigg som helst, enda dagen i veckan jag inte var trött :P
*
Fredagen började med skola, sedan åkte jag hem och började skära massa grönsaker. Klockan sex kom Moa (farmor), moster, Fracke, Annica, Rebecka och Ange för att fira mig. Farfar kom lite senare på kvällen med blommor till mig :) Fick lite presenter, bland annat en parfym som luktar himmelskt gott :)
Snackade en del med Ange och så hann vi spela lite kort innan dom drog hem, hade väldigt svårt att somna på kvällen/natten sen.
*
Lördagen började jag med ett avsnitt Secret Circle, grym serie ;) Jag fortsatte sedan med ett avsnitt av Vampire Diaries innan det blev frukost runt tolv. Gjorde mig sedan i ordning innan jag började skära lite mer grönsaker och resten av familjen åkte in till stan för att handla presenter till mig.
Klockan fem kom Anneli, Elvin, Jeanette, Jennifer, Nisse, Carola, Dadda, Alexander och Oliva för att gratta mig. Och jag skämde nog ut mig själv lite, men tack och lov gjorde mamma inte så mycket för att göra det värre ;) När alla utom Anneli och Elvin hade dragit lag jag mig på köksbänken och pratade med Mamma, Pappa och Anneli. Snackade om massa saker, och har lovat att hålla Anneli (min andra mor) uppdaterad :P
Nu har alla åkt, blir väl en film snart innan jag tager kvällen och gosar ner mig i sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0