Sometimes You Just Have To Jump Out The Window And Grow Wings On The Way Down

*
lördagen drog vi äntligen ut till husvagnen :D Så härligt att komma ut och träffa Ida och dom andra :) På kvällen drog vi ner till hyddorna, satt där vid elden och njöt med ett härligt gäng. Det kom ner en människa jag ladrig sett förr typ, fett skön var han precis som alla andra. Så det blev ett nytt ansikte plus Ida, Sebban, Daniel och Robin :) Det blev en riktigt rba kväll som slutade runt två- halv tre tiden.
*
söndagen åkte jag hem på dagen, duschade och tog med mig lite mer kläder. Tog ett bra tag innan vi kom ut till siggis igen, typ vid halv nio tiden. Då bytte jag om och gick upp till kiosken för att möta upp Jocke, Sebban, Robin och två kompisar till Jocke. Vi hämtade ved innan vi drog bort till Abborreberget och sedan kom även Ida och Daniel. Där satt vi ett tag och snackade, mös vid elden innan vi gick tillbaka till campingen. Jockes kompisar drog hem och vi fortsatte upp till Daniel och Robin, då drog även Jocke hem. Sedan satt vi ett tag hos Sebban innan jag gick hem och lag mig vid halv ett.
*
Måndagen var en seg dag, det fanns inte mycket att göra. Så jag och Ida tog en promenad, 5km bort från campingen och sen tillbaks. Massa snack blev det och en hel del funderingar. När klockan blev nio drog vi ner till kasen, stog där i en halvtimme typ innan vi drog ner till hyddorna. Helt ok kväll, drog hem kvart i två.
*
Idag tisdag vart ganska seg, tänkte hur mycket som helst. Var med Ida, fick höra några roliga grejer som hände på natten. Sedan drog Ida hem till Uppsala så jag gick till min husvagn och hänge där innan det blev diskning, sen middag, sen packa innan vi också åkte hem.
Så en sammanfattning av denna lång helg, grym helg och sommarkäsnlorna börjar komma. När sommarlovet kommer så kör vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0