Sometimes you need to kiss a lot of frogs before you find the prince

*
Torsdagen började segt, blev lite fler avsnitt av Gossip Girl innan Moa och farfar kom för att hämta mig och Linnea. Vi åkte med dom ut till siggis och jag drog nästan på en gång till Ida, hände inte så mycket. Kvällen avslutades ganska tidigt i Idas tält.
*
fredagen var det lite mera fart, var med Ida hela dagen. Vi tittade på Vampire Diaries på kvällen, och det var ju typ det bästa avsnittet i hela serien som gick då :) Sedan drog vi ner till hyddorna med Daniel, Sebban och lill Jocke. Efter ett tag kom även Jocke och hans kompisar Willy och Karlsson. Kvällen blev nice iaf, jag gick och la mig vid tre någon gång.
*
Lördagen spenderades med mera kortspelande med Ida innan hennes gäster kom, då var jag med Daniel, Sebban och Jocke ett tag. På kvällen satt vi ett tag inne hos Daniel innan vi drog ner till hyddorna igen, jag fattar inte hur kul man kan ha åt någon som är väldigt dragen. Men, men, en kul kväll blev det. Sebban och Daniel drog strax efter tolv, medans jag, Ida och Jocke satt kvar ett litet tag till innan vi oxå gick upp. Vi tänkte sätta oss inne hos Ida, men det blev inte så. Vi gick hem till oss själva ist.
*
Söndagen började med mera kortspel hos Ida, den här gången ute ;) vi snackade en hel del, sen kom Daniel och Sebban. Och ett tag innan Danne åkte hem kom Jocke. Söndagen var en riktig sköldpadde-dag, alla bara chillade och var allmänt sega. Vi åkte hem vid fem-sex tiden typ, när vi kom hem så käkade vi och jag pluggade lite matte innan jag loggade in på Skype och snackade med Lukas och sedan med Ida :P
*
Måndagen åkte jag till skolan, typ ända skolan i hela Uppsala som inte var lediga -.- Hade en chill tyska lektion, 40 minuter på altanen var ju inte helt fel. Sedan blev det lunch, därefter gick jag och Lovisa ner till ån för att spendera lite tid innan nästa lektion började.
Sen gick vi upp till skolan för att ha coachtid, halva lektionen blev matte-plugg och matte-tips från Helena. Kom även in tre killar från en annan klass som fick hjälp av Helena :P
Därefter blev det svenska lektion, vi fick fortsätta jobba på våra draknäste projekt. Och dagen avslutades med engelska, jag och Tor snackade igenom vår power point och förberedde oss lite mer helt enkelt.
Efter skolan åkte jag hem och pluggade matte, innan det blev en knapp timme på skype och sedan sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0