There'll Always Be That One Girl Who's Prettier Than You. What You've Got Do To Is Find The Guy Who Doesn't Care.



Söndagen
var rätt chill, låg och drog mig i sängen länge innan jag käkade frukost och duschade. Sedan satt jag och gjorde ingenting framför datorn innan Conny, Mia, Moa och Thea kom för att fira mig. När dom åkte vid sex så drog vi till Storvreta för att gratta David och Simon, sjukt långa dom blir då. Nu har även Simon vuxit om mig så nu är jag ju kortast -.- Men det kan ju vara bra att inte vara så lång heller för man vill ju ha en kille som är längre, annars bliré fail.
När jag kom hem sen så la jag in lite ny musik på Ipoden :) sen loggade jag in på Skype och pratade med några kompisar. Efter det samtalet låg jag och pratade med Ida i cirkus en halvtimme, jag hoppas det löser sig. Men känner på mig att det är jag som kommer end up heartbroken :( men det är väl bara att bita i det sura äpplet och låta det vara så...
'
Måndag, gick upp vid åtta, tänkte titta på Big Brother från igår. Men jag viste vem som åkte så det blev inget tittande på det, blir nog inte så många avsnitt av det i veckan heller. Varför gick jag upp vid åtta när jag åker härifrån vid 10? För att jag planerar så osmart eller så var det för jag vart klar så snabbt i morse,. 40 minuter är nog rekordet för i år. Jaja, 45 minuter kvar tills jag ska ta bussen till skolan. Har verkligen inte lust, men det är bara 22 skoldagar kvar och 36 dagar totalt :) Sen bliré sommarlov och jag hoppas på att tillbringa nästan hela lovet i husvagnen, jag älskar livet i husvagnen på sommarn :)
Funderar även på att köpa en ny mobil till sommarn, min är ju ihop tejpad. Men det är ju min lilla bebis och jag vet inte om jag skulle klara mig utan knapar :/ Men om jag köper den jag har tittat på så blir det utan knappar iaf :P Nej nu ska jag få tiden att gå så jag kan åka till skolan för att skolan sedan ska ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0