They say that if you love someone, let them go to see if they come back. But let's face it, if you really love them, you're not letting them go

*
*
Fredag invigde jag sommaren med att ha shorts på mig ;) I skolan gjorde jag inte mycket vettigt, förberred bara två redivisningar. När jag slutade gick jag till Gina och köpte ett par jeans innan jag drog till stadsteatern för att möta upp min mor. Vi åkte och handlade lite, vi var bland annat in på lager 157. När jag kom hem skrev jag klart min projektplan och skickade sedan in den, sedan började jag dammsuga lite innan jag softade med lite serie avsnitt ;)
*
Lördag började med lite mera serie avsnitt innan jag dammsög resten av huset, vek tvätt, hängde tvätt och tömmde diskmaskin innan jag packade väskan. Vi sex åkte vi ut till Siggis :) När vi kom ut till Siggis gick jag ganska snabbt till Ida, vi snackade massa innan hon drog ner till stranden och jag gick hem för att käka. Efter att jag hade käkat drog jag oxå ner till stranden, några nya ansikten och namn. Han har allt trevliga människor den där Jocke as, men iaf, en sån grym kväll det blev :D Men som alltid, livet leker i Siggis ;)
*
söndagen hände inte mycket, jag och Ida tittade lite på reprisen av ESC. Vi såg röstnings resultaten typ ;) sen var vi nere vid vattnet och satt på bryggan när lill-Jocke, Daniel och Jocke badade.
När Ida hade åkt hem låg jag ute i solen, vilket resulterade till brända ben :/
*
Måndag igen då, hade en presentation om Irland på engelskan, presenterade projekt draknästet på svenskan och hade muntiligt nationella på tyskan. Three done, five to go...
När jag kom hem la jag mig på sängen och tittade på TVn, kommer inte hända mycket mer idag. Inte långt kvar till lovet, ser så fram emot det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0