If You Wanna Fly, You Got To Give Up All The Shit That Weighs You Down

I tisdags fick jag skjuts av mamma in till stan, när jag väl kom till skolan blev det en seg naturlektion där jag inte gjorde mycket. Och efter det gick jag och Lovisa för att käka, sedan tog jag bussen hem. När jag kom hem tittade jag lite på BB innan jag satte mig och skrev på en uvärdering, tittade även klart på filmen Ketih, en fin film det.
På kvällen blev det skype, vilket har börjat blivit en vana ;P fick även reda på något som bekräftade vad jag trodde, nice som as var det iaf. Min msgkänsla går att lita på helt enkelt :)
*
Idag då, onsdag, fick jag också skjuts av mamma in till stan. Dagen började med lite "lek/tävling" på coachtiden, sedan blev det massa travel show redovisningar på engelskan. Efter engleskan blev det dags för sista tyska nationella, vi fick sluta lite tidigare så jag och Lovisa käkade lunch innan jag gick till matten. Där fick jag se mitt nationella 2b prov innan det blev dags för muntliga nationella, vi drog över lite för att det var två nationella som skulle göras. Men nu är det klartt iaf ;) och bra betyg fick man ju oxå :)
Efter matten gick jag med Magda ner till bussen, vi åkte till diös där det blev idrott. Fotbollsmatck mellan klasserna, vilket var rätt kul att titta på. Vid halv fyra tog jag och Lovisa bussen till stationen, på bussen hem sen träffade jag en gammal klasskompis. När jag kom hem tittade jag klart på bb från igår innan jag satte mig och skrev på utvärderingen och lyssnade på några låtar av Erik og Kriss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0