I’m mature enough to forgive you, but I’m not dumb enough to trust you agian

Dagarna i Norge då
På väg dit så blev det en massa musik, blev ett stopp i Bollnäs för att handla lite på Dollar. Sen åkte vi vidare till Älvstoppet i Ljusdal för att käka, satt en gullig liten killa där, runt fem år, med sin familj och sjöng på låten What makes you beautiful" av One Direction. Det var så sött för han frågade sin mamma fall han kunde sjunga bra :)
 
Sen blev det mera musik tills vi kom fram, mormor var på jobbet så därför var det ingen hemma. Vi fick alltså fixa i lugn och ro innan hon och lilla Lasse-bebisen kom hem.
 
Under veckan blev det en hel del mys och lek med lilla Lasse, var även upp till stugan över en dag. Blev lite sims 2 spelande, bok läsande men mesta dels chillande bara.
Jan och Thomas kom till oss på fredagen, One Direction var med i det svenska X-factor så vi tittade lite på det ;) Tråkigt att Oscar fick lämna :(
 
På vägen hem blev det åter igen massa musik, vi stannade igen i ljusdal. Blev lite mat inne på statiol och det var en hel del som hade klätt ut sig som var in där. Vi kom hem runt halv ett på natten.
 
Blev lite snöskottande uppe i stugan ;)
 
Hemma igen
Så såg jag de senaste avsnitten av Vampire Diaries och Beauty and the Beast. Spelade mera sims, skrev ihop en officiel önskelista till julen. Anneli kom och det blev fika och en massa skratt, käkade lax till middag :) Sen åkte mamma till Danmark, jag lag mig i sängen och snyftade lite till filmen The sisterhood of the traveling pants 2. Har även vikt lite tvätt och tittat på två avsnitt av The secret life of the American teenager, har nu tre avsnitt kvar så är hela serien slut.
 
Och så har jag dött lite smått några gånger framför Little things videon :p
I morrn drar allvaret igång igen, skolan börjar. Men jag har verkligen njutit av denna lediga måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0