The Best Feeling Comes When You Realize You're Perfectly Happy Without The Person You Once Thought You Needed The Most

 
 
Torsdag
Började halv nio med engelska, vi läste lite i våra böcker innan vi gick upp till Carolina Rediviva där jag och min grupp skulle presentera det vi hade. Det kändes som att det gick bra för oss ändå ;) Sen slutade vi och jag fick ett feedback samtal med Maria, skulle fortsätta träna på mitt flyt när det gäller att läsa högt...
 
Efter engelskan blev det företagseknomi och vi fick fortsätta jobba på våra projekt. Sen blev det lunch för min och Lovisas del, sen tog vi en dator och satte oss i ett grupprum för att fortsätta jobba på svenska arbetet. Träffade även på finaste Sandra innan tyskan :) På tyskan blev det lite läsförståelse och muntliga övningar. När tyskan var slut blev det dags för matte, där vi gick igenom lite nytt och vi fick se våra prov. Som jag trodde gick det inte jätte bra, hade 4 rätt av 8 frågor, men det var iaf godkänt.
 
Söutade kvart i tre då jag gick och tog bussen hem, blev städning och lite serier. Sen åkte vi och hämtade Linnea innan mamma kom hem :)
 
Fredag
Fick skjuts av mamma till skolan och jag möttes av det här:
 
En trevlig syn :) sen såg man lärarna och hur skolan var utsmyckad :P
 
Helen och Staffan är ju dom bästa coacherna man kan ha ;)
 
Blev iaf vanliga lektioner typ. Först juridik där vi fick se på ett program och ha feedback samtal, C-H sa att jag låg bra till :) Efter juridiken gick jag, Tess och Jojjo upp på plan 3 för att se hur det såg ut där, men det var mycket mer sattsigt där nere ;) Sen blev det dags för coachtid, blev mest snack och massa kort. Sen började vi fixa planer för jul-spexet :)
 
När coachtiden tog slut blev det dags för samhällskunskap där vi fick jobba om olika rörelser. Sen blev det svenska, Sebastian hade klätt ut sig till Ninja så vi fick titta på ett klipp om ninjor innan romantikengruppen fick berätta om sin epok. Vi fick sluta lite tidigare så då drog jag, Lovisa, Tess och Jojjo till Norrlands för att käka lunch.
 
Sen tog jag bussen hem, när jag kom hem chillade jag och gjorde inte så mycket. När mamma och pappa kom hem åkte vi tre in till stan för att käka hos farfar, satt där ett bra tag. Tror det blev uppemot två timmar om inte mer. Sen åkte vi iaf hem och lag oss i sängen i gästrummet för att titta på X-factor, vid halvtio tiden åkte mamma och hämtade Linnea som var på halloween-disco.
 
Lördag
Linnea och mamma åkte iväg på morgonen för att Linnea hade innebenadymatch, när dom kom hem kom även Sude och Anna hit. 
 
Till middag käkade vi lövbiff och pommes :) riktigt gott, sen satte jag mig framför datorn och tittade på Beauty and the Beast och Vampire Diaries. Hur kan man inte, inte gilla Damon? Först så var jag helt på Stefans sida, sen helt på Damons och nu slits jag lite mellan båda :p
 
Lördag blev en riktigt chilldag helt enkelt.
 
Söndag
Dagen man ställde om klockan till vintertid...
 
Det blev frukost tillsammans med familjen innan vi åkte till Ärentuna för att titta på ett hus, väldigt mysigt och så, men det hade sina brister. Sen åkte vi hem för att fika, jag gick ut och plockade ner nätet på studsmattan och la sedan in det i lekstugan. Kvart - tjugo över tre kom taxin och hämtade mamma, tio minuter senare kom pappa och Linnea hem från stan.
 
Jag och Linnea käkade middag medans pappa åkte för att hämta en bil, sen satt jag och fixade lite på ppt:n till svenska arbetet. Linnea åkte iväg på kalas-disco och jag satte mig och tittade på filmen What to expect when you're expectin. En bra film enligt mig och Chase Crawford är ju snygg så :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0