Distance Doesn't Matter If You Really Love Someone

Torsdag
Satt och myste framför tvn innan jag tog halv tolv bussen in till stan, mötte upp Lovisa på stationen för att käka på Norrlands. Vi käkade lunch med några andra från vår klass, sedan gick vi till stora torget för att ta 11:an till Jensen Grundskola.Vi skulle nämligen på föreläsming mellan 1 och 3, den handlade om anabola steorider (?) Det var inte speciellt intressant, men något föreläsaren sa fastnade ju. Och sen slutade vi halv 3, jag tog bussen hem då.
 
När jag kom hem vid halv fyra lag jag mig framför tvn och tittade på Ensam mamma söker, från i måndags. Sen blev det middag med pappa innan vi började städa huset, och därefter kom mamma äntligen hem :)
 
Fredag
Åkte till stan med halv elva bussen, mötte upp Lovisa för att luncha på Norrlands innan vi begav oss till skolan. Kommer dit ganska precis innan vi börjar, men lärarna var lite sena :p Caroline kom fram med ett kuvert från Expressbild, hon hade tydligen fått mitt oxå... Sen drog iaf coachtiden igång, vi snackade lite om likabehandling och sen blev det snack om klassresa.
 
Efter det blev det samhäll, vi började på något nytt och fick lite feedback på våra presentationer från förra veckan. Gita gillade strukturen på våran ppt och hon var förvånad över hur bra vi hade gjort det :) Jag hade iaf uppfyllt alla C-kriterier, så det kändes ju väldigt bra :) Efter samhällen blev det svenska där ytterligare en grupp fick presentera sin epok och när de va klara fick vi sluta typ en kvart tidigare.
 
Sen blev det dags för sista lektionen, juridik. Vi fick fortsätta lösa olika case, och min grupp hittade äntligen svar på alla :) Sen så hade vi fyra lite tjej-snack och skrattade en massa :p CH var så snäll att han släpte oss tio minuter tidigare ;)
 
 
När jag kom hem blev det fisk till middag, sen satte jag mig framför datorn och tittade på Beauty and the Beast, en ny serie som verkar vara lovande :) Efter det blev det såklart The Vampire Diaries :) En av de bästa serierna som finns alltså ;)
 
Efter det blev det X-factor för min del, tyckte det var lite synd att Frida Sandén åkte ut. Hade hellre sett Hey Mary eller Manda att åka... Sen så bläddrade jag lite mellan MTV och TLC medans jag snackade med min lilla homie :) Vi började väl typ snacka runt tio, sen sa vi inte godnatt fören klockan 3.40 på natten :P
 
Lördag
Klev upp runt halv elva, elva. Då blev det frukost framför serien The secret life of the American Teeanger, satt med mina föräldrar i vardagsrummet ett tag och serien Hellcats gick på tvn, det var synd att det bara blev en säsong av den. Efter det blev det dusch, packa och fixa. Sitter just nu och chillar lite med låten "Small Bump - Ed Sheeran" ska snart ta och käka innan det blir att kör till skolan för att plocka några människor innan vi tar upptåget uppåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0