You have no idea how fast my heart races when I see a text message from you

Måndag
Vaknade vid kvart i åtta på morgonen, gick upp och käkade frukost. Kände mig inte så bra, så stannade hemma från skolan. Blev en massa massa avsnitt av the secret life of the American teenager, är nu inne på säsong 4 :p Blev spagetti, ost- och skinksås till middag. Riktigt mumma :)
 
Tisdag
Åkte in till skolan, var där 8.05 men fick reda på att vi inte började fören 9.30 -.- Lagom trött, irriterad och halsont. Men min homie kom och muntrade upp mig :) Sen blev det prov dags för mig 9.30 innan jag och Lovisa gick till synsam för att lämna några papper. Därefter drog vi oss till skoAugust, Lovisa letade lite skor medans jag och Tess satt och tittade på :p Vi sa hejdå vid stora torget till Tess innan vi fortsatte till Norrlands för att käka lunch, efter det tog jag mig bort till bussen och fick äntligen åka hem. 
 
När jag kom hem gjorde jag i ordning varm choklad och myste ner mig framför tv:n, låg där och tittade på mera avsnitt av the secret life of the American teenager, i hopp på att febern skulle släppa och att jag skulle må bättre. Käkade middag och pluggade lite matte innan jag gick och lag mig.
 
 
Onsdag
Vaknade runt halv nio tiden, chillade lite framför tv innan jag begav mig in till stan för att möta upp Lovisa. Vi käkade lunch på Norrlands innan vi gick upp till skolan för att ha privatjuridik, det var rätt svårt att lösa de case vi själva skrivit ihop... Sen blev det matteprov för min del, jag tror inte det gick speciellt bra :(
 
Gick sen ner till plan 2 igen, det blev dags för ekonomi. Vi fick visa upp våra kampanjgrejer innan vi fick en ny uppgift som var väldigt lik Draknästet. Vi fick sluta typ 10 minuter tidigare, så jag och Lovisa intog ett grupprum och satte oss för att jobba med bokanalysen. Ett tag efter fem började föräldrar trilla in, och halv sex började mötet om utbytet :)
 
Efter mötet åkte jag och pappa hem till Moa och farfar, där även Linnea var, dom hade fixat köttfärssås och pasta. Riktigt, riktigt gott var det :) Sen fikade vi samtidigt som vi tittade på Nybyggarna, med Arga snickarn. Sen begav pappa, jag och Linnea oss till Statiol för att tvätta bilen innan vi åkte hem.
 
Vi kom hem strax innan nio, då gjorde jag mig i ordning och lag mig i sängen. strax efter halv tio blev det skype med Ida och Pehko. Sen blev vi några fler :p vid tolv stängde vi av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0