När man inte blev som man skulle så får man va som man är

Torsdag
Åkte in till stan med halv elva bussen, gick till Norrlands för att träffa Magda. Vi käkade lunch innan vi gick upp till skolan för att ha matte. Efter matten blev det tyska, mera grammatik... Sen skulle vi titta på Türkisch, men det funkade inte riktigt så då fick vi fortsätta med grammatiken tills vi slutade.
 
Då var det dags för ekonomi, först så kom några från skol IF och snackade. Sen fick vi börja jobba med likviditetsbudget(?), förstår lite bättre vad det är nu. När ekonomin tog slut blev det dags för engelska och vi fick fortsätta ge feedback till varandra innan vi gick till biblioteket för att låna böcker. Jag lånade en bok som heter Dear Nobody, den verkar ganska bra.
 
När vi var klara fick vi sluta, då träffade jag min lilla homie :) Snackade massa i väntan på bussarna, som vanligt, sen tog jag halv fem bussen hem.
 
Väl hemma blev det middag innan jag satte mig och jobbade med samhällen, sen skulle vi hämta Linnea och jag körde. På väg dit ringer iaf Linnea till pappas mobil och det lät typ såhär:
Linnea: Vart är du?
Pappa: Vi är vid sämjestabron.
Linnea: Är det Johanna som kör?
Pappa: Ja, det är det.
Linnea: Åh! Det kommer ju ta en evighet!!
Tack för den syrran :p
 
Fredag
Åkte in till stan och träffade Lovisa på stationen, sen begav vi oss bort till Norrlands för att käka lunch. Tess kom efter ett tag och när vi käkat klart hjälpte jag henne med matten. Första lektionen hade alla matteprov medans jag satt och räknade i min mattebok.
 
Efter det blev det dags för samhäll, och jag fröstod att det var mer att göra. Jag som trodde jag var klar :( Efter det så blev det svenska där första gruppen fick ha sin Epok-presentation, fick sluta tidigare så vi letade reda på CH för att fråga fall vi kunde börja tidigare. Vi fick tillbaka våra avtal, det gick väldigt bra. Att gå från ett F till ett B är en stor upphämtning ;) Vi skulle få sluta 20 minuter tidigare eftersom vi började 20 minuter tidigare, men CH släppte oss  50 minuter tidigare ist ;)
 
Gjorde Lovisa och Tess sällskap till stationen, Tess blev upphämtad så jag följde med Lovisa till hennes tåg. Sen gick jag in på stationen igen där jag satt och väntade på min familj i 30 minuter. När dom äntligen kom gick vi till China garden för att käka middag :)
 
När jag kom hem så satte jag mig framför datorn, efter ett tag slog jag på tvn och började titta på One Direction- Up All Night - Live :) efter ett tag bytte jag till X-factor ist. Isak, Malcolm och Oscar, alltså Isons gäng, är lätt mina favoriter.
 
När det tog slut satte jag mig framför datorn och läste lite bloggar och lyssnade på musik tills jag gick och lag mig.
 
Helgen
Har tittat på en massa avsnitt utav X-factor UK 2010, då boysen i One Direction var med. Har även tittat på "One Direction -Up All Night live", grymt var det :) Har också sett lite avsnitt av The secret life of the American teenager är nu inne på säsong 3 och det är en riktigt bra serie enligt mig ;)
Har även gjort lite läxor men inte mycket, en chill helg helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0