Aww that's so sweet, how many other girls are you saying that to?

Lördag - Söndag
Jag och Carro tog tåget upp till Älvkarleby, det tog cirka 1 timme. Stefan stod och väntade på oss i regnet, vi hoppade in i bilen och började åka mot stugan. För att komma ut till stugan som låg på ön var vi tvungna att åka båt, när vi kom fram så vart jag förvånad hur mysig den lilla stugan var. Vi käkade lite, snackade lite Thailand, snackade annat och myste hela kvällen :)
 
När vi skulle hem på söndagen så var det problem med båten, men som tur var fanns det en mindre båt där som fick dra den större båten tillbaka till fastland. När vi kom dit packade vi in några grejer i bilen och fyllde den sen med folk så den kunde åka till stationen, var tvungen att köra två gånger för att få med alla. Vi hann med tåget allihop, det var dock 10-15 minuter sent :/
 
Mamma kom och hämtade mig och Linnea inne i stan, sen släppte vi av Linnea i Valby innan vi åkte hem där syster höll på att baka äppelpaj och mamma började med maten. Vi käkade och fikade tsm innan mamma tog taxin till Danmark och jag gick och lag mig.
 
If that dream could come true...
 
Måndag
Åkte till skolan vid åtta, dagen började då med juridik. Vi fick reda på vilka case vi skulle presentera på onsdag, så jag och Petra fixade till vårat och blev klara under lektionen. Sen blev det samhällskunkap där vi fick ytterligare papper att läsa, när den lektionen tog slut så fick jag ta bussen hem.
 
Väl hemma så satte jag mig i soffan och titta på The secret life of the American Teenager när pappa kom hem blev det käk. Sen belv det läxdags innan jag övningskörde till skolan och plockade upp syster.
 
Tisdag
Åkte till skolan för att ha engelska, vi fick då läsa i våra böcker. Sen blev det svenska innan lunchen. Efter lunchen blev det tyska där vi fick titta på Türkisch och ha feedback samtal. Efter det slutade vi, men min svenska grupp stannade kvar i skolan och jobbade lite på vårt arbete. Det vart lite stelt p.g.a. vissa omständigheter, men vi kom frammåt och hade mer koll på läget :)
 
På bussen hem träffade jag Albin, snackade en massa med honom innan jag klev av bussen och gick hem. Väl hemma satte jag mig lite läxor och tittade sedan på The secret life of the American Teenager. Efter att jag och pappa hade käkat så skulle jag köra till hallen för att hämta Linnea, fick för första gången köra på 288:an ;)
 
 
Onsdag
Träffade Josse på bussen till skolan, hade nämligen sovmorgon så började inte fören vid 10 ;) Det blev juridik och vi skulle presentera våra case, jag och Petra hade missat att man skulle ha en ppt, men vi fick fram det vi ville säga ändå. När våran grupp var klar så fick vi sluta, vilket gjorde att det var en timme tills nästa lektion skulle börja. Så jag och Lovisa gick och käkade lunch.
 
Tillbaka i skolan vart det ekonomi, vi fick fortsätta på våra arbeten som är ungefär som "draknästet". Och klockan ett slutade vi. Då gick jag och min engelska grupp upp på plan 3 för att snacka om presentationen vi skulle ha på torsdag. Jag delade min text om historian på mitten så Fanny kunde få ena halvan, sen skrev Gabbe lite och Bejna skulle fixa sitt hemma.
 
Fick vänta drygt 40 minuter på bussen, men väl hemma sen så blev det lite serier. Så som Andra Avenyn och The secret life of the American Teenager. Sen satt jag med lite läxor efter maten innan det blev ännu mera serier ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0