Bli aldrig kär, kasta dig ner från ett höghus istället. Det gör mindre ont

Måndag
Vaknade vid åtta, fick lite panik och trodde jag glömt att ställ klockan. Sen kom jag på att det var lov, låg kvar länge  i sängen innan jag gick upp. Satt mest framför datorn hela dagen, det regnade ute. Tittade på filmen Tusen gånger starkare, en helt okej film.
 
Tittade även på ett avsnitt av The secret life of the American Teenager. Efter maten räknade jag lite matte innan jag tittade på Ensam mamma söker.
 
 

Tisdag
Vaknade vid åtta, gick upp och käkade frukost. Sen duschade jag och lag i en hårinpackning. Satt och fixade lite på svenska arbetet innan jag skickade iväg det, sen chillade jag framför datorn med serier. Såg även det nya avsnittet av Portkod 1321, Marcus Hasselborg har blivit snyggare sen han var med i filmen hip hip hora ;) Lite ögongodis :p
Blev spagetti, ost och skinksås till middag. Sen blev det musik och dags för att packa, jag drar nämligen iväg och hälsar på min lilla bebis i morrn :) Har faktiskt saknat honom en hel del ;) 
 
Snart bär det av till Arlanda för att hämta mammsen, sen blir det väl lite mys och mer packande. Hörs när jag kommer hem igen, för nu stänger jag av omvärlden några dagar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0