Making code names for people so you can talk about them whenever you want

 
Lördag
Käkade frukost med familjen innan de drog ut till siggis, själv stannade jag hemma och kände mig lite hänig. Dammsög nästan hela huset medans dom var borta, låg även en timme på skye med Ida. Some good news there ;) Jag slappade ett X antal timmar framför datorn innan jag gjorde i ordning middag vid sju-åtta tiden, Anneli kom och efter drygt 20 minuter kom resten av familjen hem. 
 
Efter att vi hade fikat så blev det mera The secret life of the American teeanger för min del innan jag gick och lag mig före tolv :p
 
Söndag
Det blev frukost med familjen igen, sen blev det dusch och i ordning görande innan vi åkte in till gränby. Linnea hade dansträning medans jag och mamma gick runt och handlade och tittade lite :) Jag fick en vinterjacka och en mössa :)
 
När Linnea var klar så begav vi oss hemåt igen, för min del blev det ytterligare något avsnitt av The secret life of the American teeanger innan vi fikade och käkade middag tsm. Sen åkte hjälptes vi åt att backa husvagnen på plats på gården innan mamma drog till Danmark.
 
 Jackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0