Dear mind, please stop thinking so much at night, I need to sleep

Torsdag
Var i skolan vid tjugo i åtta, jag lånade en dator och satte mig i ett grupprum och jobbade lite med engelska texten. Halv nio började engelskan, vi fick fortsätta skriva på våra "Letters to the Editor". Efter det drog ekonomin igång och vi fick ytterligare några uppgifter attt jobba med, om reslutatbudget. När den lektionen var slut gick jag och Lovisa till Norrlands för att käka, efter att vi hade chillat på Norrlands ett tag gick vi till skopunkten för att leta skor. Hittade faktiskt ett par extremt sköna och snygga skor med mig hem :)
 
Sedan begav vi oss upp till skolan, vi lånade en dator och tittade klart på filmen Kommisarie Späck. Jag passade även på att byt till mina nya skor ;) När filmen var slut iaf, så gick vi och lämnade tillbaka datorn innan vi gick och satte oss i sofforna på plan 3. Pedersen och Mikael kom, sen fick jag syn på Sandra så det blev en liten snabb pratstund med henne :)
 
Jag var med cirka 10 minuter på tyskan innan jag gick bort till Café årummet för att möta upp resten av familjen, vi åkte vidare dit vi skulle och spenderade många timmar med det.
 
Efter, stannade vi på Max och käkade (3dje gången för mig under 7 dagars tid) Sedan åkte vi vidare till gränby för att handla innan vi åkte hem, resten av familjen packade och gjorde sig i ordning för att åka till Norge medans jag stannade hemma och umgicks med min fina läxhög. Jag skrev klart engelska texten och gjorde klart ekonomiuppgiterna innan det blev tv och massa The secret life of the American teenager. 
 
 
Fredag
Gjorde mera läxor under dagen, Emelie var över ett tag så det blev lite snack med henne. Tittade på ytterligare avsnitt av samma serie som kvällen innan.
 
Lördag
Låg i soffan och slappade hela dagen, resten av familjen kom hem vid elva-tolv tiden, då blev det sängen för mig.
 
Söndag
Ännu en slapp dag, var upp och käkade frukost emd familjen innan jag lag mig i sängen och läste boken "Fyra dagar fyra nätter"
En riktigt bra bok faktiskt, det skulle bli en klassisk ungdoms film fall boken skulle bli film i framtiden :p
 
Sen har det inte blivit mycket mer gjort, blir nog en tidig kväll i kväll innan allvaret drar igång igen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0