Life is short. Break the rules. Forgive quickly. Kiss slowly. Love truly. Laugh uncontrollably, and never regret anything that made you smile

 
 
Fredag
Dagen började med en dusch innan jag åkte in till stan för att möta upp Lovisa så vi kunde luncha tsm på norrlands. Efter det gick vi upp till skolan för att ha coachtid som förvandlades till matte, dågick jag upp till Sanna för att titta fall hon hade tid att hjälpa mig med dom talen jag hade kvar och inte riktigt förstod. När vi var klara så gick jag tillbaka ner till min lektion.
 
Efter coachtiden blev det samhällskunskap och vi fortsatte med våra grupparbeten. På svenskan kom Lisa och hade oss istället för Sebastian, fick även där jobba lite på våra grupparbeten innan vi fick sluta tidigare. Sedan drog vi igång sista lektionen som var privatjuridik, vi fick prova på att lösa ett fall i par. Det var rätt så svårt, men gick ändå ok. CH var så snäll och släppte oss 20 minuter tidigare :)
 
Hemma käkade jag och gjorde mig i ordning, sen kom Anneli och Elvin typ precis när jag skulle dra in till stan så det blev lite snabbt hej och hejdå innan jag begav mig mot bussen. Väl inne på stationen mötte jag upp upp Axel :) Vi begav oss sedan bort mot spegeln där bion drog igång halv åtta, kvart över nio var den sedan slut och vi gick till stationen för att vänta på bussarna. Satt inne i stationshuset och snackade ett tag innan vi gick ut till bussen och sa hejdå.
 
Väl hemma igen så var det bara pappa uppe, jag satte mig vid datorn och chillade. Blev lite uppmärksammat av några kompisar att jag hade gått på bio med Axel, men man måste ju få umgås med sina kompisar när man vill och kan...
Filmen vi såg var iaf Hamilton 2 - Men inte om det gäller din dotter

Riktigt bra faktiskt, lite bättre än ettan tycker jag nog.
 
Lördag
Tog sovmorgon och slappade ett bra tag innan jag gick ut för att skrapa på vedbon. Tittade på inspelningen av VMA-galan och lite annat, typ dog lite inombords då One Direction uppträdde och vann sina priser :) klickade även runt på lite bloggar. Gjorde inte speciellt mycket och åkte inte in till Uppsala för att fira kulturnatten, så stannade helt enkelt hemma och mös ;)
 
Söndag
Dagen började segt, klädde inte på mig fören vid tre-fyra tiden då jag gick ut för att skrapa det sista på vedbon. Men det var så mycket mygg så jag gick över och hjälpte Natalie med att flytta veden från framsidan av huset till vedbon. Ja, ibland känner jag för att vara lite extra snäll ;)
Sedan hjälpte jag pappa ute innan jag gick in och duschade, efter det käkade vi middag och chillade innan det var dags att lägga sig och sova. Helger är till för att slappa och inte göra något som relaterat till skolan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0