People who complain about the way the ball bounces usually dropped it

Torsdag
Började första lektionen med matte, bussen var lite sen så det gick snabbt upp till översta planet :p Efter matten mötte jag Lovisa på plan 2 där det blev tyska, lite gramatik innan vi fick titta på ett avsnitt av Türkisch. Sen blev det ekonomi lektion med Helena eftersom Staffan är hemma och är pappa ledig med sin lilla "mini Jenny". På engelskan sen fortsatte vi med våra "letter to the editor".
 
När skolan tog slut gick jag och Lovisa till stationen för att åka hem, min buss var lite sen men träffade Emelie. När jag kom hem blev det middag innan jag dammsög klart huset och satte mig framför datorn för att göra lite läxor. satt även och väntade på att musikvideon till LWWY skulle släppas, real hotties in there ;)
 
Fredag
Jag åkte in till stationen för att träffa Lovisa, tillsammans gick vi till Norrlands för att käka lunch innan det blev coachtid där vi fick komma emd förslag till dom nyr trivsel reglerna, diskutera maten och Norrlands innan vi fick nya cheman. Helena hade även en låda med sig till coachtiden och tog in ALLAS mobiler...
 
Sen blev det samhäll och vi fick en beskrivning på vad arbetet skulle innehålla, sen fick vi fortsätta jobba med det. När jag sedan lämnade tillbaka datorn fick jag syn på Wille så snackade lite med honom innan jag begav mig till klassrummet för att ha lektion och han för att hälsa på några lärare ;) På svenskan fortsatte vi vårat arbete om de oika epokerna, men Jesper och Markus tramsade runt en del så det blev väldigt mycket skratt åt dom under lektionen.
 
När svenskan sen var slut blev det juridik, där det blev läxförhör på att skriva ett avtal sen fick vi sluta. Jag var klar runt fyra och Lovisa kom ut kvar över, vi gick då till ett grupprum med en dator för att titta på Kommisarie späck, men datorn funkade inte så vi gick ner på stan för att gå omkring i lite affärer. Strax efter fem gick vi in på max för att käka, efter att vi käkat och skrattat åt några fjortisar som skulle ladda sina mobiler och hade laddaren över hela gången. Så gick vi iaf till skopunkten och provade lite skor, hittade ett par riktigt snygga och skön som jag funderar på att ta hem nästa gång ;) 
 
Efter att ha vandrar runt på lite fler affärer och var på akademibokhandeln där Lovsa hade alla böcker jag tyckte verkade bra :P så gick vi till stadsteatern för att träffa dom andra, från skola, som skulle gå på teatern. Vi träffade Pedersen och en tjej från hennes klass som vi satt med och snackade med under kvällen. Teatern var seg och inte så bra första akten, men under den andra blev det bättre.
 
 Halv tio var teatern slut så jag och Lovisa sprang till stationen i regnet. Väntade där inne innan jag gick ut för att inte missa bussen, där träffade jag Minna så vi snackade tills hennes buss kom tre minuter innan min kom. Det var grymt kallt ute i regnet iaf :( När jag kom hem kröp jag ner i min one piece och satte mig framför datorn för att titta lite bloggar och se några avsnitt av The secret life of the American teenager innan jag gick och lag mig vid två tiden.
 
Lördag
Satt inne och tittade klart på hela första säsongen av The secret life of the American teenager medans mamma och pappa var i siggis och hämtade hem husagnen, såg även dom två sista avsnitten av Teen mom 2 säsong 2. Vi käkade pasta med chillilövbiff till middag innan vi fikade och bar in massa saker från husvagnen. Sen började jag titta på andra säsongen av The secret life of the American teenager innan jag gick och lag mig innan tolv ;)
 
Söndag
Läste ut svenskaboken Stolthet och fördom på morgonen innan jag gick och käkade frukost med familjen, sen satte jag mig framför datorn och tittade på The secret life of the American teenager innan jag gjorde mig i ordning och gick ut för att skrapa på vedboden. Efter det gick jag in och duschade innan jag och pappa åkte in till stan för att hämta upp Linnea och handla, slutade även med att vi käkade middag på MAX :)
 
När jag kom hem satte jag mig och skrev lite, kände att det var dags att rensa hjärnan lite och jag pratade även med Pedersen om det i fredags :p Tittade även på ett "check up with dr. Drew" avsnitt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0