The Moment You Give Up, Is The Moment You Let Someone Else Win

Lördag
Klickade mest runt på olika bloggar och tittade på några avsnitt av The secret life of the American teenger. Dammsög även huset lite snabbt innan vi fick gäster, så ett tag i soffan med fika blev det också :)
 
Söndag
Gick upp och käkade frukost med familjen innan det blev inslagning av presenter och i ordning görade så vi kunde åka hem till Dadda för att gratt lilla Olivia som fyllde 1 år. En sötare unge är svårare att hitta :P Väl hemma igen satte jag mig framför datorn och tittade på några avsnitt av The secret life of the American teenager innan jag packade väskan och lag mig för att sova.
 
Måndag
Åkte bussen in till skolan, när jag klev av bussen träffade jag Josse, Sebastian och finaste Danieln. Stog och väntade på bussen med dom innan jag gick till min skola för att ha matte, efter matten satte jag mig i ett grupprum och läste i svenskaboken innan jag mötte upp Lovisa på Norrlands för att käka lunch. 
 
Väl tillbaka i skolan satte jag mig åter igen i grupprummet, denna gång med en dator för att titta på film. Började titta på filmen Mr. and Mrs. Smith, den verkar riktigt bra. Såg dock bara halva innan jag gick ner till klassrummet för att ha samhäll. När den lektionen var klar blev det juridik, där vi fick titta på lite avtal och fick börja skriva ett eget.
 
Hemma igen så satte jag mig och tittade på X-factor från i söndags, sedan körde jag och pappa till Gåvsta för att hämta Linnea. När vi kom hem igen tittade jag klar på X-factor innan klockan blev åtta och dagens X-factor började, där dök även Sebastian Krantz upp igen. Först talang, sen idol och nu x-factor. Dock så sökte han med sin kompis Michaela den här gången, låten de sjöng har de redan lagt upp på youtube för nästan 2 år sedan...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0