I'm done...

Har inte hänt specielllt mycket, firat jul och chillat typ. Så mycket mer finns det ina jag har att säga, fick lite filmer och serier som jag hade önskat mig, vilket satt väldigt bra :) 
Nu är 2012 slut, kommer inte kunna få tillbaka det på något sätt. Vilket känns både skönt och tråkigt, men man lär sig att acceptera. Sommern var iaf en av de bästa tiderna i mitt liv, hösten var inte helt fel den heller. Men när november och december kom blev det inte bra. Årets slut var inte lika bra som resten av året men det är bara att lära sig leva utan de personer man trodde aldrig skulle svika.
 
Ärligt talat så lär det inte bli mycket skrivet här, dels för att skolan börjar igen och för att jag känner att jag är klar med det här nu. Dags att öppna ett nytt kapitel liksom, I'm done...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0